A.Vogel naravna zdravila

A. Vogel blog za Slovenijo

9 zdravih navad za moške po 50. letu

Avtor: Sabina Topolovec, 4. septembra 2019, Zdravje moških

Abrahama se marsikdo prestraši, saj pomisli na bližajoče se zdravstvene tegobe. Kljub temu da se danes starost pogosto navaja kot dejavnik tveganja, pa ima ta v resnici precej malo opraviti z boleznijo, če znamo živeti sebe in to kar najbolj zdravo. Naj bo 50. rojstni dan priložnost za nove izzive, morda tudi nov začetek bolj zdravih življenjskih navad.

  1. Konec koprnenja – čas je za akcijo!

Prav vsi globoko v sebi čutimo, da bi si želeli početi nekaj, za kar prej morda ni bilo ne časa ne denarja.  Pri 50ih se večini odpirajo nova vrata. Otroci so verjetno že izleteli iz gnezda, karierna pot je utrjena in iznenada se pojavi več časa. Zakaj ne bi tega izkoristili za uresničitev vaših morda že dolgoletnih sanj?  Nikoli ni prepozno, da se naučite česa novega, pa naj bo to šport, tuj jezik, umetniška fotografija ali karkoli že. Pomislite, koliko novih znanstev, prijateljstev, priložnosti in lepih trenutkov vam to lahko prinese.

  1. Za lepo in zdravo telo

Bodimo iskreni. Pri 50ih le redko kdo zgleda kot pri 30ih, večina pa si tega želi. Če do sedaj niste bili prav dosti športno aktivni, bo tak cilj gotovo nestvaren, lahko pa se spravite v formo štiridesetletnika, če ste vsaj malo vztrajni. Poiščite aktivnost, ki vam bo  v veselje. Poiščite si prijatelja ali skupino, s katero boste lahko čim pogosteje skupaj aktivni. To vam bo dalo dodatni zagon. In bodite kar se da pogosto zunaj, v gibanju. To vam bo na ustnice narisalo skrivnosten nasmeh, ki bo izviral iz notranjega zadovoljstva. In to vas bo naredilo najbolj privlačne …

  1. Ustvarite barvitejši krožnik

Čas je, da razmislite o svojih prehranjevalnih navadah. O škodljivosti prepogostega uživanja mesa in mleka ste sicer že veliko slišali, niste pa si še zares upali narediti korenitejše spremembe? Začnite z majhnimi koraki. In sledite vodilu, da je pomembno tisto, kar storite in ne le tisto, česar ne. Torej namesto da iznenada črtate vse nezdravo, to le nadomestite z bolj zdravo izbiro živil. In naj bo kar se da barvita, bogato začinjena z domačimi dobrotami zelenjavno-sadnega izvora.

  1. Meditirajte …

Ne nujno le sede, miže, zjutraj …  Meditacija je lahko delo na vrtu, sprehod v gozd, poslušanje (ali igranje) glasbe, skratka vse, kar vas um-miri. Za to rabite nekaj časa le zase, v katerem odmislite vse in preprosto samo – ste. V tem trenutku. Ni preprosto, a z vajo gre! Za inspiracijo si lahko ogledate kratek govor na to temo (s slovenskimi podnapisi).

  1. Spoprijateljite se s svojo prostato …

Starost vendarle malo vpliva na določene težave, denimo na prostato. Ta namreč svoj davek na dosedanji življenjski slog rada izstavi prav okrog 50. leta. Prav nič ne pomaga, če si pri tem zatiskate oči, o temi ne govorite in morebitne težave še tako spretno pometate v najbolj skrite kotičke svoje biti. Če ste med 50% moških, ki jih težave s povečano prostato doletijo po 50. Letu, ukrepajte ob prvih znakih. Če bo potrebna pomoč, pa ta ni nujno vselej agresivne narave. A.Vogel Prostasan je učinkovito, a povsem naravno zdravilo pri težavah s prostato.

Niste prepričani, če je vaša prostata v dobri formi? Rešite kratek, brezplačen test.

  1. Brez vode ni ne življenja ne zdravja

Pravijo, da voda še za v čevelj ni dobra. Za v čevelj morda res ne, vendar pa življenja brez vode ni. Ob alkoholnih pijačah, gaziranih napitkih, sladkih pijačah, kavi, čaju … lahko kvečjemu životarite. Za polno, zdravo življenje pa potrebujete vsaj dva litra čiste vode vsak dan. Koliko ste je že popili danes, do tega trenutka?

  1. Princ brez zrna graha …

Spanec je eden ključnih stebrov zdravja. In če želite, da bo ta trden tudi na stara leta, vsaj sedaj sodelujte s svojim telesom in mu privoščite vsakodnevno 7-8-urno spalno kopel. V pravem času in prostoru, seveda. Torej čim prej pred polnočjo, v najbolj zatemnjeni spalnici, brez prisotnosti kakršnihkoli elektronskih naprav (tudi elektronske budilke), mobitela ipd. Lučka na nočni omarici je tik pred spanjem dovoljena, v kolikor v tem času berete kaj sproščujočega. Na miren spanec!

  1. Za sijočo kožo

Moški na svoji kozmetični polici ne potrebuje cele serije kremic, ob upoštevanju vsega naštetega bo dovolj že ena. Za zrelo, utrujeno, suho kožo je gabezova krema A.Vogel odlična izbira.

  1. Pometite z nezdravimi navadami

In za konec – če je karkoli, kar čutite, da ne počnete prav, vstopate na zadnji vlak, da se te navlake znebite. Pokadite še zadnjo cigareto in nikoli več ne prižgite nove. Zmanjšajte uživanje alkohola (ali ga povsem opustite) … Karkoli že je, sami najbolje veste, da bi morali že zdavnaj prekiniti. Od nečesa bo res treba umreti. Če bi morali izbirati med smrtjo zaradi nenadnega srčnega zastoja na vrhu Triglava pri osemdesetih ali mučno kemoterapijo prav tako pri osemdesetih – kaj bi raje izbrali?

Odločimo se vselej sami. Nismo bog, da bo na koncu zares tako, kot si želimo ta hip, a zdrave življenjske navade nam nedvomno zagotavljajo bolj polno in zdravo starost.

In obkrožite se ljudmi, ki čutijo, mislijo in živijo podobno!

  • Stalna povezava
  • 24 krat ogledano

Dodajte svoj komentar.

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Zahtevana polja so označena *

Read more:
Mlečno-kislinsko fermentiran kruh

Pa je nekaj mesecev nazaj končno uspelo tudi meni! Namreč otresti se strahu pred pripravo tega v resnici nadvse preprostega...

Close