A.Vogel naravna zdravila

A. Vogel blog za Slovenijo

Lepotni spanec ni le za Trnuljčice

Avtor: Sabina Topolovec, 26. septembra 2017, Spanje

Spanje vpliva na vse telesne funkcije, zato ima lahko pomanjkanje spanca zelo velik vpliv tudi na stanje kože, posebej če že tako trpite za aknami ali ekcemi. Na zdravje kože vplivajo številni dejavniki, tako tudi proizvodnja določenih hormonov, razstrupljanje organizma, trdnost imunskega sistema. Če spite premalo, škodujete vsem trem področjem. Navzven se to kaže v obliki temnih kolobarjev pod očmi, prehitremu staranju kože in drugih pomanjkljivostih na koži.

Pomislite, koliko ur dnevno namenite spancu in kako kakovosten je ta. Dandanes se na račun sodobnih tehnologij, številnih pritiskov na delovnih mestih, družinskih obveznosti ipd. mnogo ljudi zadovolji le še s 5-6 urami spanja na noč.

Poglejmo si, kako spanec vpliva na naše telo in kako to posledično vpliva tudi na stanje naše kože.

Med spanjem se razstrupljamo

Vsi, ki ste že opravili kakšno razstrupljevalno kuro, veste, da so vam med opravljanem le-te obenem svetovali tudi obilo počitka. Med spanjem se telo prečiščuje kar desetkrat hitreje kot kadar smo budni. Med spanjem je koža tudi bolje prekrvavljena. Posledično vanjo pride več hranil in se pospešeno izločajo toksini.

Nad gube s spanjem

Če premalo spimo, se hitreje staramo. Gube so tudi posledica pomanjkanja kolagena, ki se pogosto tvori med spanjem.

Pomanjkanje spanja vpliva tudi na hormone, posebej na stresni hormon – kortizol. V idealnih okoliščinah je kortizol v ravnovesju z melatoninom, spalnim hormonom, če je ravnovesje porušeno, lahko občutimo porast kortizola. Zakaj je to pomembno?

Visoka raven kortizola zavira hormon DHEA (prevedeno iz angleščine – hormon mladosti), zato se  hitreje staramo.  Ocenjujejo, da se zaradi pomanjkanja spanja staramo dvakrat hitreje, obenem pa si pri takšnem ravnanju telo težje  opomore zaradi oksidativnega stresa.

Kortizol vpliva tudi na pojavnost aken. Če imate z njimi težave, ste morda že sami opazili, da je stanje poslabša, kadar premalo spite. Visoke ravni kortizola namreč lahko povzročijo, da žleze lojnice izločajo več maščobe.

S spancem nad okužbe

Spanje je nadvse pomembno tudi zato, ker takrat imunski sistem dobro deluje, prebavni sistem pa počiva.  Kakovosten spanec omogoča belim krvnim telescem, da ta preženejo nevarne virusne okužbe. Ker je kar 70% imunskih celic lociranih v črevesju, to obenem dobro vpliva tudi na zdravje prebave.

Kadar se nadledvični žlezi utrudita zaradi proizvajanja preveč kortizola, imunski sistem lahko oslabi. Vsi vemo, kaj je posledica. Postanemo bolj dojemljivi za okužbe, kakršni sta prehlad in gripa. Kože obenem postane dovzetnejša za bakterije, ki skušajo prodreti vanjo. Če ste že tako nagnjeni k težavam, ko so denimo ekcemi, to zagotovo ni dobra novica.

Nasveti za dober spanec in lepo kožo

Najprej premislite, kakšna so vaše spalne navade in kako dobro spite. Če imate s spanjem težave, raziščite, kaj jih povzroča.

  1. Znebite se napravic

Te ne sodijo v spalni prostor, ne glede na to, kako privlačno se vam zdi zaspati ob dobrem video posnetku na youtube pred spanjem. Najbolje je, da imate v spalnici čim manj ali nič elektronskih naprav. Pred spanjem raje počnite kaj sproščujočega, denimo berite, si privoščite kopel …

  1. Kožo pred spanjem očistite

Če uporabljate ličila, poskrbite, da greste v posteljo brez njih. Ne le da pogled na razmazana ličila zjutraj ni prav vzpodbuden, večina ličil maši pore, zato koža ne more dihati, pojavljajo se mozolji in druge nepravilnosti.

  1. Poskrbite za dobro hidracijo

Pijte veliko vode čez dan, saj ta spira toksine in omogoča, da koža ostane dobro hidrirana tudi čez noč. Ne pijte pa neposredno pred spanjem, da vas iz spanca ne zbudi nuja po obisku stranišča.

  1. Kako se prehranjujete?

Poskrbite za zdravo, polnovredno prehrano. Izogibajte se procesiranim živilom, pa tudi kavo pijte zmerno. Kdor ves dan nekaj grizlja in se tolaži s kavo, bo ponoči težko dobro spal.

  1. Položaj spanja

Če spite na trebuhu, obraz tiščite v blazino in s tem kožo obremenjujete. Navadite se na to, da raje spite na hrbtu ali boku.

  1. Naravna pomoč za boljši spanec

Če ste premislili o teh in vseh ostalih dejavnikih, ki morda motijo kakovost vašega spanca, lahko pomoč poiščete v naravnem zdravilo Alfreda Vogla Dormeasan. Za razliko od mnogih uspaval Dormeasan nima neprijetnih stranskih učinkov. Pol ure pred spanjem zaužijte trideset kapljic zdravila, ki vam bo pomagalo, da boste lažje zaspali in se prihodnje jutro zbudili naspani in sveži.

  • Stalna povezava
  • 17 krat ogledano

Dodajte svoj komentar.

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Zahtevana polja so označena *

Read more:
Ste danes že bili srečni?

Nenavadno vprašanje? Občutite zadrego, provokacijo? Kaj je sreča? Jo imamo sploh čas začutiti? Imamo čas? Sta čas in sreča povezana?...

Close