A.Vogel naravna zdravila

A. Vogel blog za Slovenijo

Priprava otrok na izpitno obdobje

Avtor: Sabina Topolovec, 2. junija 2016, Preventiva

shutterstock_125169770 Šolsko in študijsko leto se bližata h koncu in ta hip si nohtov ne grizejo le otroci in mladostniki, temveč neredko tudi njihovi starši. Kako motivirati otroka, kaj storiti, da bo uspešen, s čim ga vzpodbuditi k učenju … Lepi sončni popoldnevi ali trupa otrok na ulici niso prav dobra popotnica, da se človek spravi h knjigi, a z nekaj ustrezne celostno naravnane pomoči zna biti čas, ki ga je potrebno preždeti pred knjigo, krajši in bolj učinkovit.

1. Zdravi obroki

Poskrbite za uravnoteženo, zdravo, sveže pripravljeno prehrano svojih otrok. Pozna pomlad nudi obilje sveže zelenjave, začimbnic, tu pa so tudi prvi slastni sadni plodovi. Vse to dopolnite z polnovrednimi žiti, rižem, testeninami, kakovostnimi hladno stiskanimi olji, oreščki in semeni, ribami in mesom pašnih živali, jogurtom in nepredelanim mlekom. Na sploh naj bodo vsa živila pridelana sonaravno in čim manj predelana. Bel sladkor, bela moka in izdelki iz nje, prečiščena sol, rafinirana olja in podobna visoko procesirana hrana ni vzpodbudna ne za zdravje ne za učinkovitejše pomnjenje. Zdravo je lahko še kako slastno, za še tako »razvajenega« mladostnika. Preverite, kaj bo porekel na slasten medeni namaz z mandeljni ali domačo »nutello.

Otrok naj svoj dan vsekakor prične z zdravim zajtrkom, ki bo poskrbel za ustrezen zagon možgančkov. Morda mu bo všeč granola, ki je nadvse prikladna tudi za kakšen vmesni prigrizek.

  1. Brez vode tudi možgani ne delajo

In to velja za vsakogar. Poskrbite, da bo na delovni mizi vedno steklenica s svežo vodo, na dan pa naj je otrok spije vsaj liter in pol. Če je ni vajen, mu bo morda bolje teknila, če jo boste oplemenitili z nekaj lističi sveže mete ali melise ali z rezino limone.

  1. Pozornost na pravem mestu

Vsi vemo, kako težko je zbrati misli in se osredotočiti na učno snov. To je še toliko težje, kolikor več nereda je na delovni mizi. Če res ne gre drugače, naj otrok vse, kar ne potrebuje, preprosto zloži na tla. Ko bo obdobje ocenjevanja mimo, pa naj jih le pospravi na ustrezno mesto.

Brez računalnika je prav tako hudo, a če ta ni nujno potreben, naj bo med učenjem raje izključen. Marsikdo se rad uči ob radiu, presodite, če glasba res ne moti učnega procesa. TV pa naj bo vsekakor ugasnjen.

  1. Dobra organizacija

Poskrbite tudi za to, da bo otrok vedno imel vse pripravljeno pravočasno, da bodo oblačila pripravljena že večer prej, da bo dovolj zgodaj v šoli …

Otrok naj vprašanja na testu pozorno prebere, da ne bo napak zaradi površnosti. Če kakšne naloge ne bo znal rešiti, pa naj se ne prestraši in se predolgo ukvarja z njo, temveč se raje posveti ostalim nalogam. Tiste težje bo še vedno lahko rešil na koncu, če mu bo ostalo dovolj časa.

  1. Sladek spanec

Čeprav ima otrok morda občutek, da mu na koncu vedno zmanjkuje časa, spanec zaradi tega ne sme trpeti. Ne glede na to, koliko nalog mora še opraviti, je bolj modro, da se otrok v posteljo odpravi dovolj zgodaj in se dobro naspi. Med spanjem se regenerirajo telesne celice in prihodnji dan se bo lažje posvetil novim učnim izzivom, če si bo telo odpočilo.

Mladostniki, ki uživajo kavo, znajo v takšnih trenutkih to zlorabljati, da lahko ostanejo budni dolgo v noč. Morda to deluje nekaj dni, a telo se hitro navadi. Ko nato nastopi trenutek, ko je znanje potrebno pokazati, pa marsikomu zmanjka moči. Neprimerno boljša alternativa je žitna kava Bambu, ki je slastnega okusa, zdrava in primerna tudi za otroke.

  1. Pomoč pri nemiru in nespečnosti

Kdor se kljub vsem nasvetom še vedno težko osredotoči na delo, lahko uživa prehransko dopolnilo Avenaforce, kapljice iz svežega ovsa, ki so dragocena pomoč pri nemiru in razdraženosti. Pomagajo tudi ob nespečnosti, ki se zaradi stresa lahko pojavi. Primerne so za mladostnike nad 12 let.

 

Preberite tudi:

  • Stalna povezava
  • 418 krat ogledano

Dodajte svoj komentar.

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Zahtevana polja so označena *

Popravki

  • […] Priprava otrok na izpitno obdobje […]

  • Read more:
    Top 5 živil za moškega po 50. letu

    O tem, da je treba uživati veliko zelenjave in sadja, zdravih maščob, polnovrednih ogljikovih hidratov in kakovostnih beljakovin, čivkajo že...

    Close